Spegel, spegel på väggen där

Jag trodde nog helt ärligt talat alrig att jag skulle montera upp en spegelvägg frivilligt igen. Men så blev jag så förälskad i IKEAS nya bikupsformade variant och kände vill ha. Ni vet sådär som man ofta gör när man kommer till just IKEA för att det ju änså är så billigt (och sedan står man där i kassan med en gapande mun (som snart skall fyllas utav en billig korv så att allt känns bra igen)). Ja, hursom så håller jag nu som bäst på att fundera ut på vilken vägg de blir helt oubärliga så att min man inte går och får rätt i att vi faktiskt inte behöver dem. I morgon ska de upp och eventuellt kommer de att akompanieras av en liten väggtext inspirerad av 3-åringens väggkonst. Han tyckte helt enkelt också att våra väggar var lite för (smuts)vita:



(När jag frågade om han inte skulle passa på att sätta dit ett par ögon och en mun också så höll HAN på att gå i taket. Det var ju faktiskt en rymdraket. Inte mycket till fri tolkning där inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0