Hattimas

Åh, det ska bli så KUL! Har fått en inbjudan till en målerikurs för nybörjare för självaste Hattimas. Han är en helt fantastisk människa och konstnär (om du frågar mig) så det känns så spännande!.

Kursen går av stapeln under 3 helger i höst på Mullsjö folkhögskola och är öppen för alla som vill utmana sin kreativitet. Följande datum gäller:
Lördagen den 1:a okt kl 9.00 - 17.00
Söndagen den 2:a okt kl 9.00 - 17.00
Lördagen den 5:e nov kl 9.00 - 17.00
Söndagen den 6:e nov kl 9.00 - 17.00
Sista helgen är ej fastställd än.
Jag är SÅ peppad och sugen! Antalet platser är, som du förstår, begränsat men hör av dig om du också är intresserad (och det lovar jag att du är, för det kommer ett bli en helt unik upplevelse det är jag helt säker på). Varje helgträff kostar bara 450 kr (materialkostnader tillkommer) och då ingår förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika. Hoppas vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Hanna ledhagen

Det låter ju fantastiskt kul. Målar du mycket? Kram

2011-09-13 @ 20:34:51
URL: http://Www.hannahrna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0