Fjärilar

Jag vet inte om det är vårkänslorna som spritter i mig, eller om det är
Nina Cambells tapet som vi har i butiken som influerat mig men helt
plötsligt tycker jag mig se fjärilar precis överallt. Vackert helt klart!

Hos flera olika säljare på Etsy hittar man olika vackra fjärilar i alla dess
former som t.ex. dessa av Hipp and Clavicle:


Eller dessa av Home Decal:


Katrinb (som jag tidigare bloggat om) har gjort ett eget fjärilstak:



Ja, jag har så många fler exempel men det blir så väldans långt
med fler bilder och jag tror dessutom att ni fattat min poäng. På
Katani har vi givetvis anammat trenden och kan för tillfället
erbjuda
t.ex. häftiga pins som är både dekorativa och praktiska:
...samt handmålade sidenfjärilar som är väldigt vackra som
dekoration:

Dessutom har vi en finfin ljusslinga med fjärilar och täcken
för såväl barnsängar som docksängar med ett underbart
fjärilsmönster. Snart kommer även förra årets kundfavorit
"odla
dina egna livslevande fjärilar" in i lager igen.
Om nu bara vintern vill ge upp vill säga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0