Barnrumsinspiration

Jag förstår inte ord franska men ändå så älskar jag att besöka bloggen
http://wwwjojosroom.blogspot.com/ eftersom den bjuder på så mycket
inspiration. Har lånat med mig lite godbitar så enjoy:

De fina bambikrokarna på skåpet hittar du i butiken och vi kan även
beställa hem den fina affischen på farbrodern med en röd ballong.


En ljusslinga och en vacker gren gör det hela stämningsfullt och unikt!

Det måste vara underbart att få en egen kojsäng och visst är
det vackert med de inbyggda hyllorna för böcker?!


Blandningen av nytt och gammalt, ljusslingan från Granit och så "vår"
fina svamplampa och en massa schyssta kuddar. Så vill jag bo!

Vackraste sänghimlen jag sett på länge och så skymtar jag underbara
kattplanschen ifrån Studio Violet. Den borde vi faktiskt sälja i butiken!

Har du ett fint barnrum eller skapat någon detalj som du är speciellt
nöjd med? Dela gärna med dig så vi får visa (och njuta)!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0