La petite

Åh, då har jag hittat en "ny" fantastisk nättidning att inspiereras och njuta av. Om barn för oss som gillar dem. Förstår inte hur jag kunnat missa den? I 6 st nummer dessutom. Nåväl, nu ska jag läsa ikapp. Här nedan ser du några få, få, uppslag av alla fantastiska som du hittar om du kikar i tidningen.
Ps. Nu har vi bara har ETT enda ex (i storlek 92/98) av Mini Rodinis fuskpäls som snygga tjejen har på sig här nedan. Om ni nu skulle behöva just en sådan till alla jul och nyårsfester gäller det att passa på alltså. ds.












Kommentarer
Postat av: Hannas Kreativa Hörna

Hej hej!



Jag ville titta in och berätta att tatueringarna blev mycket uppskattade hos sonen:) Han har nu många snygga tatueringar på armarna. Och bokstavsbannern är så snygg. Synd bara på å,ä,ö. Sen hörde att jag Camilla varit hos er och shoppat loss...Hon var mycket nöjd med sina inköp.



Ha en bra vecka!

2011-12-11 @ 21:48:24
URL: http://hannahrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0