Bloggtorka

My gosh vilken bloggtorka. Inga idéer eller uppslag överhuvudtaget. Jag gillar ju att blogga och att läsa bloggar och nu när jag varit sjuk kan man tyckas tänka att det skulle bloggats som bara den. Men istället så tvärdog det. Så då får det väl vara så då tills inspirationen kommer tillbaka. Och det gör den garanterat med våren, eller hur?!
I helgen så är det i alla fall stora lekdagen, det bloggade jag ju tidigare om, där man bl.a. kan bli sminkad med fin fina ansiktsfärger ifrån en härlig butik nära dig. Och sen så var det visst Simkunnighetens dag på lördag också. Och det hade varit riktigt kul om det inte varit så ruskigt mycket folk som det tenderar att bli de där dagarna när entrén är gratis. Jag kan tycka att samma arrangemang skulle annordnas med entré så att man kunde få testa allt roligt som erbjuds fast med mindre folk. Äh, nu lät jag tjurig men det är väl kanske obekvämheten med att visa sig offentligt i baddräkt som spökar?! Ja, ja, tips, tips är det i alla fall till er som är sugna att prova på vattenkul i helgen (och som inte fått halsfluss)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0