Era grejer är fina!

Jag här nämnt det tidigare men det tål ju att sägas igen för vi har verkligen världens bästa kunder. Idag fick vi ett kundmail som hade just ovanstående rubrik. Härligt! Hon berättade att de var så nöjda med framförallt ett par saker som de handlat här hos oss och det gör oss verkligen glada! Sedan så ville hon ha lite mer mattips och kom med ett helt lysande själv. Älgkorv fick liksom en helt ny innebörd. Jag har tidigare tipsat om våra foliepaket, spagettikorv och hur man hottar till något så klassiskt som spagetti och köttbullar. Nu ikväll så hittade jag en korvtusenfoting och bläckfisk- och krabbkorvar på en site där jag tidigare hittat roliga små bakverk och mackor. Men tillbaka till maten, det verkar inte råda någon som helst inspirationsbrist på just korvfronten. Men det är lite svårare med varm mat. Det finns många roliga idéer där ute på nätet men ganska många innebär en hel del för mycket arbete (speciellt när alla är väldigt hungriga och trötta). Men denna sida tycker jag har några, kanske inte helt konkreta, roliga och enkla tips om hur man kan bygga gubbar och lägga grönsakerna i smeten.Om man vill laga god, nyttig mat från grunden så rekommenderar jag denna trebarnsmammas matfyllda blogg. Sedan finns ju den fantastiska ansiktstallriken också. Är det något som ni vill se hos oss på Katani??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0